studenten

Studenten har kännts så overklig för mig för den har liksom alltid varit så långt bort.
jag kommer ihåg när vi åkte till göteborg och kollade på mammas kusins student, jag tyckte att hon var jätt evuxen och jättestor och bara längtade tills jag skulle få vara lika stor. men tiden har gått så långsamt från att jag var fem till nu. Och hur gör man för att inte ha för höga förväntningar på morgondagen närman längtat efter den hela livet.?


Äve fast det bara är en dag innan så känner jag fortfarande att det känns overkligt, dagen innan studenten ? just nu känner jag inget vemod för att sluta skolan: jag tycker bara att ddet ska bli skönt: man ska nog inte pressa  olika människor i en klass i mer än tre år: hahah: 

Jag har kollat väder prognosen flera gånger om dagen ända sedan man kunde se fredagens väder på tiodygns prognosen. Egentligen spelar det ingen roll hur vädret är ( okej jo det gör dt) men det ska likförbannat bli en av de bästa dagarna i alla våra liv.


Nu ska jag göra mig iordning för att träffa lärarna för en av de sista gångerna. det känns underbart!


Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0