Tisdag

Nu sitter jag vaken hos marcus och väntar in Sofia. Det är ett under att jag håller mig vaken för jag sover större delen av dygnet, jag fattar inte vad det är med mig. Igår somnade jag 20.30 och sov fram till att marcus väckte mig nu på morgonen. Det som är det sjuka är att jag blivit otrevlig i sömnen.
Idag när marcus inte vaknade av väckarklockan så hade jag puttat till honom så hårt att han nästan ramlade ur sängen, Något jag inte kommer ihåg. Jag VET nästan att allt det beror på att jag sovit för mycket ända sedan studenten. att sova för mkt gör att man blir trött.


Idag ska jag träffa fia nu och sedan skiljs vi åt nere på stan och så ska jag luncha med Maria och hon med sin mamma. Sen möts vi upp igen och fikar med Emil.



Nu ska jag kolla New Moon. återkommer

Kommentarer
Postat av: sofia

Emil dissar oss den jäveln.

2010-06-22 @ 09:23:52
URL: http://sbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0