velighet i ett nötskal

Min sämsta egenskap är utan tvekan att jag är så fruktansvärt velig.
Jag kan aldrig bestämma mig för något och då spelar det ingen roll vad det gäller. det kan vara alltifrån vilken GB-glass jag ska välja eller om jag ska ta en hemma kväll eller en krogenrunda.
I vanliga fall brukar jag ringa min mor och fråga vad hon tycker och hon väger för och nackdelar, oftast slutar hennes argument med " det är ju bara du som kan avgöra jessica".

Själva poängen är att nu kan jag inte ringa mamma och fråga om råd. så jag får känna hur sjuk jag känner mig och leka att jag har en konversition med henne så jag kommer fram till ngt snart. nu ska jag ringa och väcka Fia.

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0