21 mars

Är man världens sämsta flickvän om man köper blommor till sin pojkvän, glömmer att han är super allergisk och han får en mindre attack?

men vi slutade iaf på grekiska igår, det var jätte mysigt förutom att båda var så trötta att vi nästan somnade, väl hemma hade vi B&J och New Moon. men vi somnade ifrån allting så glassen var lagom rinnig idag. Men vi är båda två lite "emot" att fira årsdagar och månadsdagar och sånt. Vi tycker inte att man behöver fira en gång varje år, utan vi tar mer vara på varandra hela tiden. men det är klart man ska fira lite. så eftersom jag ska bo hos honom denna vecka så tänkte jag inleda det med att överaska honom med en storstädning.

Nu ska jag tvinga mig ut och köpa skor och väska.

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0