Caffe Latte

Sitter här framför datan med projektarbetet i full rulle. Klockan är 22.35 och jag känner att det kommer bli en lång kväll. Det som känns sisådär är att jag kunnat göra ett mkt bättre arbete men nu får man stressa igenom det för att jag är ute i sista sekund. Dock får jag enbart skylla mig själv eftersom jag haft ett år på mig. så tyck inte synd om mig någon.

Sen så har ju Ricky Martin gått ut med att han är bög. Och jag tror att hela världen blev häpna där. För detta är ju inegnting som vi vetat ända sen " viva lavida locka" eller hur det nu stavas. Nej men den personliga utveckligen är ju viktigt och för honom så behövde han denna tid för att kliva ut ur sin mörka garderob.

Hör ni hur jag låter? som en riktig självkänsla typ? och det vore ju konstigt om jag inte gjorde det när jag suttit begravd i ett sådant arbete sen i går morse. men i morgon kväll är det slut med detta och ingen är gladare änjag. då är vi tillbaka på den vanliga vägen.

sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0