Drömmar och högskola

Idag har jag vart i sthlm, Vi var i en moské och en Synagoga, Och jag håller mina tankar för mig själv om dessa besök. hmm Men det var riktigt roligt på restrerande tiden och det blev många skratt. hahaha

Sen var jag på mälardalens högskola idag på öppethus, och jag är med kluven än någonsin. ska det vara så svårt att ha alla ämnena på ett och samma ställe ? jag vill inte flytta inte riktigt än!

Vill ni veta en till sak ? eller mer en fråga till er, brukar ni dröma saker och så blir ni verkligen jätte nere i drömmen för ni tror att det är sant och sen när ni märker att ni bara sov så fylls ni av en sådan glädje?

Inatt drömde jag att marcus rådumpade mig, han berättade att han träffat en annan och att han var så jävla trött på mig att jag skulle dra, han var så iskall och arg och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, det fanns ingen chans att jag skulle få tillbaka honom.

Och helt plötsligt väcker han mig och frågar vad jag drömmer för jag ligger och slåss och gråter i sömnen. och jag blev så sjuukt glad över att det var en dröm så jag satt som ett plåster på honom resten av natten. gud jag hatar dom där jävla drömmarna, dom känns så verkliga. men inte den här gången tack och lov!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0