Friday night

Igår blev det krogen med tjejerna,

Började med att jag och fia fixade oss tillsammans, när hon skulle gå in i duschen så blev det mitt ansvar att hålla koll på maten ( vilket var potatis klyftor och kyckling i ugnen). Och vad lyckas jag med ? jo jag brände potatisen. men det var ätbart. sen så flög hela kvällen på och Marcus kom och hämtade mig och HK brudarna :P

Så fick jag en försenad present av Fia och det var så himla gulligt och underbart både presenten och tanken bakom. I Love It.


Och i morgon så firar ( hatar egentligen att säga fira, låter skit nördigt) men iaf så har vi två års dag och då tänkte vi gå ut på Karlsson på taket ikväll för det gjorde vi förrå året. Så man kan säga att vi har vetat i ett års tid att vi den här lördagen klockan 19.00 ska äta på karlson på taket.
När ringer vi och ska boka? IGÅR! fick vi något bord? NEJ!

men jag kan bara skratta åt det, så typiskt oss när man haft ett år på sig. menmen. vi hittar alltid en lösning på problemet. 

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0