kaos

PluggPluggPlugg

Jag sitter med kaffe i ett kaosartat rum, börjar fundera på att erbjuda ngn en rejäl summa pengar bara för att städa och rensa det åt mig, måste bort med gamla kläder, jag har alltid varit emot att kasta kläder för någon gång vill man ha kvar dom, men sen kom lilla mamma ner och predikade för de stackarna som inte hade råd att köpa fina kläder och ville kunna få göra det billigt på myrorna.

åhhh mitt samvete tar över så nu ligger en " skänka bort hög" och en "kanske skänka bort hög" , Mycket ligger i kanske högen för jag kan inte riktigt släppa taget.

sen ska jag försöka ordna med jobb på fredag så jag kan följa med tjejerna ut på krogen, min kropp skriker efter att få komma upp och dansa istället för att sitta och plugga och tvinga i sig påtok för starkt kaffe med skum mjölk.

men jag älskart ändå, puss på er

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0