Love Actually

Jag gillar egentligen inte inlägg när man hyllar sin pojkvän, såklart gillar jag när jag hyllar mig egen men vanligtvis gillar jag inte att läsa om det. det rör mig inte så mkt vad andras pojkvänner gör. men den här gången så måste ja göra detta för jag känner att han är värd det!

Varje gång jag sover här så är det jätte städat och han är väldigt ordningsam. Ni som känner mig nu vet ju om att jag är allt förutom ordningsam. så han går seriöst och får städa efter mig varje dag för att jag stressar iväg till skolan och då slänger jag kläder hit och dit och tappar ett och annat puder.

Sen idag när han hämtade mig så hade han köpt med sig Ben&Jerry och lösgodis som vi har myst med ikväll. Hlet underbart. all kärlek till dig my love.


Och nu återgår vi till projektet

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0