Nightmare

jag har börjat drömma mardrömmar igen. Jag vet inte varför men det är alltid en period i mitt liv som jag drömmer extra mycket. och då är det hemskt att vakna ensam.
Men när jag vaknat utav att jag skriker så är jag på ngt sätt fortfarande kvar i drömmen. för precis efter man vaknat så inser man inte att man drömt. så jag ringer marcus mitt i natten för att höra att han mår bra och för att ens våga gå upp ur sängen. Och precis när han svarar märker jag att jag har blodat ner hela mig med näsblod.

Jag blöder alltid näsblod när jag blir stressad eller rädd och tro mig, jag har aldrig blödit näsblod utav en dröm förut. så jag måste ha varit riktigt jäkla rädd, jag kommer inte ihåg hela drömmen bara inslag utav den, men sådan är ändå inte relevant i sammanhanget.

Ska ta och köpa mig en drömfångare kanske,

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0