Not my day

Min dag har inte börjat direkt bra,
För det första så snozar min kära kille från 05.45 till 06.30. Inte speciellt kul om man börjar klockan två. haha
Sen så ska jag kila ner till skolan och plugga med Joel, såklart missar jag bussen och får vandra ner till skolan ( vet inte varför jag inte tog en senare buss). När jag börjat gått så inser jag att jag har en sylvass sten i min sko.
Så den får jag stå ut med hela vägen till skolan.

Och här är jag nu, sitter i ett grupprum och stressar med mitt projektarbete som går sisådär. Inte alls som jag tänkt mig. Men iaf så sitter jag här och jag ska sitta här till halv fem. kuljul.

Men dagen kan ju bara bli bättre, jag känner att det här är min dag i dag. eller vad säger ni!

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0