samma värde? mm jotack

                      




herreguud

Jag hoppas att den här mannen ångrar vartenda ord som han sade i den här intevjun.
Det handlar om den här flickan Linnea som blev våldtagen på skoltoaletten, pojken erkände och han åkte på sluten ungdomsvård, på skolavslutningen så kom han tillbaka och välkommnades med applåder och kramar från rektor,präst och alla elever, Linnea vågade inte ens komma.

När prästen ( på bilden) får frågan av journalisten vad han tänkte på när han godkände pojken att komma till avslutningen så menade han på att killen var väldigt stark som vågade det och klarade av det.
Journalisten frågar om prästen vet vad som hände på kvällen? Prästen svarar att han inte har ngn aning.

Så journalisten förklarar att ytterliggare en flicka blev våldtagen utav samma kille.
Prästen tittar på journalisten, säger att han blir helt tom i kroppen.
Så journalisten ställer den vanliga frågan - Va tänker du?

Prästen - Jag tänker stackars kille, mm jaa och tjejen givetvis oxå.

ÄR HAN DUM I HUVUDET?
han tycker FORTFARANDE synd om killen? visst man kan råka ut för falska anklagelser, men han erkände ? vad är problemet? och stackars tjejen som blev våldtagen på kvällen? nej prästen tycker mer synd om killen. Jag hoppas inte att det här är en åsikt som är generell för präster i sverige, då vägrar jag gifta mig i kyrkan. fan!
Men jag tror att denna mannen utgår från sina egna tankar och han råkar vara HELT JÄVLA DUM I HUVUDET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0