tonight i´m bored

Dagens humör: Glad och lycklig,

Dagens mående: är inte det typ samma sak? men jag är förväntasfull inför helgen och känner att jag bara sprudlar, som vanligt på torsdagar

Dagens borde: oj ska vi verkligen ta upp alla borden idag?, dammsuga,städa mitt rum,rensa min garderob,PLUGGA, ringa högskolan,jobba med jobbet jag tagit hem, ringa mina kära vänner,SOVA

Dagens frisyr: En enkel tovs då mitt hår är sådär nytvättat

Dagens smink: lite puder , rough och mascara

Dagens klädsel: tajts och en mintgrön tunika

Dagens planer: dagen är snart slut men jag hade tänkt hinna med att göra klart naturen och packa.

Dagens materiella vill ha: en hårinpackning, för lat att åka och köpa

Dagens fundering: västerås? uppsala ? sthlm ?

Dagens beroende: melodifestival låtarna! herregud vilken nörd jag är

Dagens tråkigaste: att när jag trodde jag var klar med allt på jobbet insåg att det var 150 st kvar

Dagens längtan: efter lördag, längtar SÅÅÅÅ mkt

Dagens superlängtan: SUPERLÄNGTAN är såklart studenten

Dagens tidning: har bara bläddrat igenom VLT idag

Dagens låt: NEO - Human Frontier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0