opps

Jag satt uppe till tre i natt med kaffe och godis för att hålla mig vaken och plugga, det kändes riktigt bra och allt föll på plats. Vad händer då? Jo jag försöver mig och vaknar en halvtimme efter vi börjat och jag hade provet på morgonen. Det suger fast egentligen så är jag lite glad också, en vecka på mig att plugga mer på det. fast det kommer jag ju ändå inte att göra som vanligt.

Och nu har jag äntligen tessa kommit hem, även om jag förstår henne att hon bara vill vara kvar, gör så ont i hjärtat att höra henne berätta, men det är så fint med riktigt jävla kärlek för det är precis vad det är mellan henne och zoheb. ngt fint! men för att vara självisk är jag glad att du är hemma <3



Kommentarer
Postat av: Tessa

Mitt lilla hjärta, tack för de fina orden. Det får mig att må lite bättre <3

2010-03-16 @ 07:07:30
URL: http://mytriptochina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0