vi sitter alla i samma båt

Igår köpte jag mig en almanacka, finns inte ens chans att hålla allt i huvudet. Är det bara jag eller är sista terminen full av tankar och plugg?

Iaf så ska jag duscha nu, hatar dom dagarna när man står framför spegeln och kollar på håret och tänker " Behöver jag tvätta håret nu på morgonen eller kan jag göra det ikväll? nej men det ser smutsigt ut, eller gör det ? )  så då bestämde jag mig för att inte chansa och hoppa in i duschen istället.

Och skulle jag kunna göra om mig till kille skulle jag definitivt göra det, skulle iförsig behöva bli bög då, men jag är så fruktansvärt trött på knivar i ryggen, falska leenden och vice versa, Vad kan man berätta för vilken kompis? blir dom glada för ens skulle eller blir det kniv i ryggen där med? Jag tror nästan alla känner igen sig, för tjejer kan vara hur bra vänner som helst men sen så tar den där bitchiga sidan över. Vi är likadana allihopa tyvärr, även om ni inte vill inse det. så nu tycker jag att vi ändrar på det här, vi kör på raka rör! jag vill iaf ha raka rör.

nu ska jag ägna mig till the voice, gröten och duschen.

ha en bra dag hörrni
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0