15.46

Vet ni att det regnar i Tillberga? Jag som trodde gud glömt bort denna lilla yta mitt på åkern men icke sa nicke, medan ni har sol har vi regn här ute. Jag som hade tänkt slänga mig på cykeln och kika på när dom stora grabbarna kör cross, hmm ? tar nog bilen om det inte slutar regna snart.

Idag gjorde jag ett misstag som börjar bli ganska vanligt för mig. Jag valde att stanna hemma från skolan idag ( dock inte mitt misstag) och för att inte känna att jag gjorde det förgäves tänkte jag försöka göra klart samhällen. Så jag pluggar flitigt till klockan 11.00. äter lite mat och tar en kort paus i soffan.
Vaknar sedan upp klockan 13.00. jag missade därför två timmars plugg. så sjukt typiskt mig att alltid somna.

Vad ska ni göra i helgen gott folk? min helg står helt oplanerad för första gången på länge. funderar på om man ska göra något vettigt utav den!

Jessica

Kommentarer
Postat av: theres

tycker ni ska åka till tirbo o kolla crossen =)

2010-05-18 @ 23:54:13
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0