Champion

Idag skiner solen, varför kan den inte göra det i helgen också så man kan få lite färg på sig?

Är det någon mer än jag som hört om laila bagge och wahlgrens erbjudande? Jag fattar faktiskt inte hur folk kan vara så arga över det? det känns som at dom flesta bara är avundsjuka att dom inte har fått det erbjudanet. Vilka kändisar skulle tacka nej till att få vara med i ett tv program och få publicitet samtidigt som man får sitt dröms hus?

Kan ju dock hålla med om att dom är lite "billiga" som hoppar på varje gratis grej och nlir sponsrade på precis hela sitt bröllop, för pengar finns det inte dåligt om hos dom. Men istället för att rasa mot dom. kan man inte bara känna att man är glad att man själv inte gör sådär? ( nu pratar jag ur kändisars synvinkel) jag tror nästan att vilken svensson som helst skulle hoppa på ett sådant erbjudande. med all rätt!






Dagens tanke:

A true friend can go long periods of time without speaking and never question their friendship. And pick up like they just spoke yesterday, regardless of how long it has been

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0