Frisering

Jag gjorde en grej igår som jag tycer är riktigt jobbigt.
Jag ringde och skulle beställa klipptid och färgning på en frissa jag gått på. Där brukar jag gå hos en tjej som heter M och hon är skit bra! Så jag ringer och tjejen i andra änden svarar M och vi börjar prata och efter ett tag kommer vi fram till att det är hos den andra M jag brukade gå. ( två frisörer på en salong med samma namn). Så jag frågar när den andra M har tid oc den här tjejen bokar in en tid åt mig.
Kruxet är bara att precis innan vi lägger på så är hennes avslutningsfras..

- Men då ses vi den måndagen så får jag fixa till lite färg och klippning på dig!

Förstår ni vad jag menar? då fick jag tid hos den M som jag inte skulle gå hos. och jag tycker det är skit pinsamt att ringa upp och säga,, - det är den andra M jag vill gå hos inte dig.
Men jag ska väl göra ett försök idag, det är ändå till studenten så att spela säkra kort nu är det bästa draget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0