hum hum i humlegården

Idag var en sådan dag det känns mycket bättre att sitta hemma och få en massa saker gjort istället för att sitta på en lektion och inte alls få sina arbeten klara, så jag stannar hemma idag i hopp om att jag kommer plugga och varva det med solen.

Vet ni att när jag ska skriva bloggen nu så kommer jag inte på något annat att skriva om förutom skolan eller studenten. för det är precis det enda som surrar runt i mitt huvud när jag sitter här. rättare sagt så snurrar det runt mit huvud hela tiden. jag förstår inte varför. lider ni med av detta?

Dagens tanke går till att vi människor är otroligt själviska och rädda, Det säger mer om oss än vad det gör om den andra.

Tolka det ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0