Internet shopping

Att handla över internet är som en drog, Det är ju så himla lätt att bara klicka sig fram och lägga i kundkorgen och sen få det hemskickat. Kruxet är dock att när räkningen sen ska betalas så känner man inte alls samma glädje som när man klickade sig fram till kundkorgen, känns det igen?

Värre är det när man hittar något man verkligen vill ha men så finns det inte i rätt storlek. Då tänker jag om jag ska ta den mindre storleken och försöka komma i den, ( inte alls troligt i mitt fall) Eller om man ska ta den större och gå i rejäla översize kläder? ELLER så kanske man bara får acceptera att den inte går att köpa just nu och stänga ner den rutan.

Anledningen till att jag sitter och beställer kläder är att jag verkligen inte är på något bra humör utan känner mig som sju svåra år både i humör och utseende. Men som alla vet så blir man glad av shopping och då äre väl värt?

Säkrast är nog att bara lägga allt i önskekorgen och se om jag är lika sugen ikväll.

Dagens tanke: Gör inte saker du känner att du inte vill bara för att andra förväntar sig det av dig, du du du är den viktigaste i ditt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0