just like a dream to me

Det är påfrestande att gå och vänta på ett brev som ska falla ner i postlådan när det är röda dagar mitt i veckan.
Det är inget viktigt som jag måste veta fort men det är mitt schema från jobbet. vore kul om jag fick det i morgon så M kunde passa in sin semester på dom troligtvis få dagarna jag är ledig.

Solade med Lisen idag för färsta gången i mitt liv. jag är strängt emot solning i solarium. det är så jävla onödigt att utästta sig för det! Men nu gör jag det själv? endast för jag lovat mig att om det inte finns sol innan studente så är det okej att en gång i livet sola solarium under en kort period. och med endast 29 dagar kvar på skolgången så känns solen långt bort.
Det är bara sjukt vad man kan gå emot sina principer när det gäller att vara vacker på en av de viktigaste dagarna i livet.


Dagens tanke: Om du ger lite extra och får tillbaka samma procent vet du att det är en bra vän.
Dagens saknade: Sofia Björklund som är så nära men ändå så långt bort,<3

Kommentarer
Postat av: sofia

<3

2010-05-14 @ 11:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0