more talk

Nu när bytesrätten gått ut på min klänning så sitter jag och tänker hela tiden " ja men vill jag verkligen ha den här" " är det verkligen rätt klänning? sitter den verkligen bra? " Så allt är som vanligt.

Men jag gilar den starkt, plus att det är en sådan klänning som man kan ha lika som någon utan att manmärker det jätte mycket. Det är det som är så himla bra. Men sedan hoppas jag verkligen på fint väder för jag har ingen aning om vad jag skulle ha på mig på dagen ovan klänningen? På kvällen kan man ju bara ta en svart kavaj, men att bära svart på studenten känns inte riktigt rätt.

Var och handlade en snabbis med pappa efter skolan, köpte en vattenmelon som var jätte liten för 80 kr. Det är STÖLD.

Dagens tanke: att göra saker direkt när du får dem, skjut aldrig upp dem för då sitter man på slutet med stressen upp över öronen


Är det bara jag som går och provar klänningen och mössan då och då för att de hur det ser ut? jag är som beroende av en vit ( egentligen ful) mössa. men den symboliserar ALLT. FRIHET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0