skolka från bloggen?

Känns som jag nästan medvetet skolkat från bloggen, det beror på väldigt personliga skäl och jag har inte alls känt för att skriva av mig här eftersom jag ändå inte kommer att berätta något privat. sådeså! ;)

Iaf så är jag väldigt sjuk,eller ja jagtycker ju alltid mest synd om mig i hela världen när jag är sjuk. jag har feber, huvudvärk, ont i halsen och snoret rinner som en fors. Jätte roligt på en helg och allt.
Inte kan jag ta det lungt heller för Marcus fyller på måndag så jag måste ut i morgon och hitta någon present till honom. jag har köpt en redan men eftersom jag är så jäkla osäker så känner jag att jag vill ha något mer.
Han favvo grej är morotskaka (usch) men gillar han det så ska han få det.

För mig är fördelsedagar väldigt stort. eller jag tycker att det är så att personen som fyller år ska få all uppmärksamhet och dagen ska vara helt underbar. nu tycker ju inte alla så, därför kan det verka ganska konstigt att jag jämt när marcus fyller år så slår jag på stort, det blir så mkt bak oh presenter och allt sto hej.
men egentligen tycker inte han att det är sådär jätte speciellt att fylla år.

jag får väl köra på min grej ändå? det kan ju inte vara ngt negativt att man får mkt presenter och bakelser :)

ett otroligt intressant inlägg

dagens tanke : rätt som det är så förändras hela din tillvaro, det kan vara idag, imorgon eller om flera år. ta aldrig ngt förgivet och lev för dagen. att oroa sig för ngt blir inte bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0