Maj 23, 2010

ännu en gång har jag döpt tidigare rubrik helt fel, det var såklart lördag igår! inte första gången det händer!

Iaf så spenderades kvällen hos sofia med några killar och tjejer från hennes klass, det var väldigt trevligt. vi grillade och drack långt in på natten, Det slutade med att jag och terese gick hem från hökåsen. Såklart hade jag helt nya sandaler så mina fötter ser ut som stockholms blodbad.

Och jag som skulla ha pluggat hela dagen har inte gjort ett skvat för jag har sovit nästan hela tiden, om jag säger såhär så är jag inte avundsjuk på zoheb som får sova brevid lilla terese. har aldrig varit med om någon som rör sig så mycket i sängen! hahahaha

nu blire söndagsmys


Kommentarer
Postat av: Terese

hahahaha, stinkande fötter, skavsår, blöta hår, ett täcke,lysande tv och ett täcke under oss. Kan inte bli annat än rörelse i sängen haha. "TERESEEEE!!"

2010-05-24 @ 00:17:27
URL: http://teresekarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0