utveckling

Jag har kommit till någon utvecklingsfas där jag känner att jag får göra precis som jag vill för jag är 19 år.
( väldigt omoget tänkt) men iaf!

Jag äter saker till frukost som en människa aldrig skulle drömma om att göra.
Jag äter min kvällsmat vid 22.00
jag kan köpa ett piggelin paket och äta upp helt själv. ( detta kanske säger mer om ngt annat än utveckling)
Jag kan äta efterrätt innan varmrätten

alla dessa saker har jag spenderat min helg med. tufft eller hur?

Nu ska jag ringa och gratta min lilla busunge som fyller 5 år idag!


Kommentarer
Postat av: Akselamal

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-29 @ 11:46:12
URL: http://akselamal.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0