weekend

Jag fick bara ett ryck. jag skickade iväg ett mess till M och frågade om vi inte kunde åka bort i helgen. Pratade med sally och hon berättade att hon och Erik skulle dra till deras stuga dom två och bara koppla av.
Tanken på att dra bort från all stress har inte slagit mig,

Så vi ska till gräsö i helgen om allt går som planerat, marcus föräldrar har ställt upp deras husvagn på säsong där. det är en skit fin ö. ni som campat i erat liv vet nog om vad det är för ställe. På vägen hem ska vi förbi IKEA i uppsala. Jag vet inte vad det är med marcus och mig men just IKEA i uppsala är ngt speciellt.

När vi är där så shoppar vi som om vi vore rika. vi plockar på oss de mest onödiga sakerna och äter mat med en massa efterrätt, allt för att leva lyxliv. sedan åker vi nöjt tillbaka till vässan igen.

Jag längtar till helgen, ska göra klart så mkt arbeten jag bara kan för att klara av att koppla av där uppe.

Nu ska jag fortsätta min mejlkontakt men en mycket sorgsen själ, det gör ont i mig att man inte öppnat ögonen tidigare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0