flytten

Nu är vi "hemma". Känns så fel att säga hemma på ett ställe man inte spenderat mer än en helg på, men ändå så känner jag hur jag stormtrivs, att det är här jag ska bo!

Vi började i lördags och flyttade allt, resten av helgen har vi bara plockat upp saker och fixat och donat, några vändor till IKEA har det också blivit, alltid kul att få hem lite nytt. Dock vill jag ha allt klart idag men det går inte riktigt, det får mer komma med tiden känner jag.

Sofia är nyss, vi åt mat och hon kom med en super fin inflyttningspresent. Något som jag och marcus stått och kollat på men aldrig köpte. Hon är guld värd ska jag tala om!

Nu ska jag lägga mig i badet och imorgon blir det bibblan igen. RÄKNINGAR ska oxå betalas, finns alltid nackdelar med att flytta ;)

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0