hon gjorde det igen

varför varför varför måste allt pinsamt hända mig ?

Pappa sitter i ett viktigt samtal med sin chef i telefonen när det ringer på dörren.
han springer istället och hämtar mig, som precis är klar i duschen och påväg ner i bara handduk och blött hår.
Jag tror såklart att det är farfar eller ngn annan släktning eftersom det inte vanligtvis plingar på dörren annars.
men tjiiii fick jag. Utanför står en snygg kille i 25 års ålder.

Ni skulle ha sett hans blick, han blev så chockad och nervös att han började dra alla erbjudanden som finns för digitalboxer. Så samtalet höll på i säkert 3 minuter. Det var de längsta 3 minutrarna i mitt liv.

Nu i efterhand tkr jag synd om honom, är det ens lagligt att öppna dörren så? inte alla som vill se ngn i bara handduk. menmen,


marcus fick ett bra erbjudande idag, nu håller vi alla tummarna <3

tack fresten för fina kommentarer i bloggen! : )

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0