humööör

har jag drabbats av dåligt morgonhumör? känner att inläggen jag gör ngn minut efter att jag vaknat alltid är irriterade eller arga. haha iaf så är jag på bra humör nu, åkte in och träffade marcus nu på morgonen. Alltid lika mysigt när man vart ifrån varandra.

Har suttit hela morgonen med adressändringspapperna och skrivit på och grejer. Inte bara ett med att flytta.
Iaf så är det skit mysigt att bo mellan alla flyttkartonger nu bara några dagar innan det bär av, när man vet att det inte är föralltid så känns det mkt bättre. haha

Nu ska jag GÅ ner på stan och inta biblioteket mer mikaela för en pluggdag! funkar mkt bättre att sitta på biblioteket där internet är så segt så man pallar inte att gå in där och det finns inga andra störningsmoment.

have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0