just like that

Imorgon är det sista natten jag bor hemma. känns lite små skumt att kalla ett annat ställe för hem när jag bara haft ett i hela mitt liv. Dock blev det ännu jobbigare när mamma blev helt tårögd när vi pratade om det sist. Kommer nog fälla en och annan tår jag med ska jag säga!

Idag har jag faktiskt spenderat kvalité tid med min bror, åkte till mammas jobb och handlade lite fina saker och sedan satt vi och pratade läääänge om allting, måste ta sig tid för sådant ibland.
Imorgon är det bil till Uppsala som gäller, hoppas hoppas på att det inte är snöoväder, är inte ett dugg kul att köra bil då.

har tuusen saker att göra nu och sedan (prioritering 173635) måste jag plugga till provet imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0