Måndag kväll

Idag har det varit en bra dag,
Spenderade halva dagen på bibblan med Mikaela för tentaplugg, nu har jag bara en fråga kvar som ska bli klar i morgon. Väl hemma så kom Jimmie och Ida förbi och tittade på lägenheten och vi bjöd på lite fika.
När de sedan hade åkt var det bara att kastas in i vuxenvärlden och betala räkningar, jag kanske är sjuk men jag tyckte det nästan var roligt. Kan vara p,g,a att jag insåg att jag får mkt mer pengar kvar än vad jag trodde. alltid något! Sen är det en massa försäkringar och grejer som vi fixat också, det tog hela kvällen det!

Det känns riktigt bra det här, känner att jag känner mig mer hemma för varje sekund som går, sedan kommer ju alltid tillberga att vara HEMMA, det kan jag ju inte komma ifrån. men det är nog bara normalt!
Imorgon är det tvätt tid 07-10. ska försöka prova att vänja oss vid tvättstuga innan vi kopplar in våran egen tvättmaskin för att se om vi orkar hålla på. Vore ju skönt att få lite mer space i badrummet.

Ska lägga in bilder på lägenheten sen men min kamera är spårlöst försvunnen, ska hem (till mamma och pappa) och kika om jag kan ha glömt den där.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0