min underbara fredag

Bara över en natt kom en dunderförkylning och nu ligger jag i ett hav av snorpapper.

Min dag har bjudit på väldigt mycket känslor, började med att jag och mikaela tog en brunch på donken medan vi åkte till Uppsala. Börjar dagen med ett prov på en bok som kändes sådär men jag tror det gick bra.
Därefter skulle vi få reda på vår tenta, den tentan vi skrev för en månad sedan när jag sov tre timmar och bara tok skrev. Jag har inte kommenterat den tentan så mkt för jag har varit stensäker på att jag kuggat. Så natten till fredagen sov jag knappt alls utan har haft en klump i magen inför detta.
Tror ni att känslan var skön när jag fick tillbaka den och såg att jag klarade den ?! : )
Alla vi tjejer klarade den och jag har nog aldrig sett oss alla så lyckliga som idag, för en tenta? haha sjukt skönt att jag klarade den iaf.

Väl i Västerås igen åkte jag till nya lägenheten och fick nycklarna, fick titta på förråd och lite praktiska saker, därefter raka vägen hem för att mötas av världens bästa familj som omfamnar mig som gratulation till att jag klarade tentan. ( förstår ni då vilken oro jag haft i 25 dagar?). Iaf så gick vi alla fyra ner och packade upp alla mina saker i hallen, blev många svordomar och förvånade miner hur jag kan ha saker för ett helt hushåll på ett rum,haha. Efter det köpte vi pizza och slizade upp till varsitt glas vin.

Som ni förstår har min fredag, sista fredag som jag står skriven hemma varit otroligt bra, nu ska jag inte flytta 10 mil, det är knappt 1 mil. Men det är själva känslan att skriva en annan adress under namnet.
Klockan står ställd på 07.30, vi ska vara i god tid så att vi slipper vara klara sent lördag kväll. dock borde jag kanske sova nu men det är inte så lätt med alla intryck plus att jag sover i soffan p,g,a mitt otroligt tomma rum.


Ni är inte bortskämda med långa inlägg, kan bero på att jag sitter vaken och tv-utbudet suger. men här har det iaf, kommer nog inte vara inne på internet i helgen, ska packas upp och jag vet inte ens om det är installerat och klart än, håller tummarna för att marcus kirrar det där.

Ha en trevlig helg så ska jag luta mig ner bland förkylningsbassillerna och sova.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0