morfar

det är inte jättevanligt att det plingar på dörren när man inte förväntar sig att det ska komma någon.
Men för bara en liten stund sen plingade det och då var det morfar som kom.
Låter kanske inte så konstigt men i mitt liv är det ganska ovanligt, Vi ses tre gånger om året, vid jul och våra födelsedagar. Trots det så bor vi bara en mil ifrån varandra. Vet inte varför det har blivit så men tror att alla bara har fullt upp med sitt.

Iaf så gjode det hela min dag, långalånga stora morfar som alltid luktar mycket parfym. bara vi kramas hejdå så luktar jag alltid i håret dagen efter. kusligt.
Iaf så ska vi umgås lite nu så det blev inte mycket plugg för mig idag, men jag prioriterar dessa stunder.

Imorgon ska vi bjuda på tårta på praktiken och sen bär det av till marcus och packa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0