Rain falls down

Vad ska man säga om denna tisdag ?¨

Suttit på en föreläsning som jag nästan somnade på, det var inget fel på innehållet och inte henne egentligen heller men hon talade entonigt, inte så kul att lyssna på det. Efter bussresan hem sprang mikaela och jag upp till bibblan och lånade bok, tjänade 300 kronor på det. OTROLIGT värt det!

Sen ringde marcus bror fredrik och skulle flytta, var bara att sadla om direkt när jag kom hem och åka och flytta. Var en jättefin lägenhet, den låg på förstaplanet vilket gjorde det lätt att bära upp allt tungt i regnet.

Och efter flytten åkte vi ut till Sara och firade henne på hennes 30-års dag. Fick träffa barnen också, alltid lika söta! Men sen åkte vi hem för att jag ville kolla på DH, då funkar såklart inte boxern!

Fundrar på att stanna hemma imorgon, ingen jättelust att åka in på föreläsning och komma hem sent. Känner att det är viktigt att ligga bra till med litteraturen då det är denna kurs som kommer bli lidande med all flytt och packning och allt shit.


Nu ska jag göra ngt vettigt av det lilla kvar på denna tisdag. hoppas det slutar regna för det är fan inte kul att pendla i kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0