rock the night

Haha jag vill bara skratta, hur tragiskt är det inte att försöka leva genom andra för att man själv är missnöjd med sitt liv, och dessutom försöka tävla med det? Jag är så less på människor i min egen ålder som inte kan mogna och växa upp ordentligt. Detta är den riktiga anledningen till varför man lämnar folk bakom sig, dels för att de tar energi och beter sig som skit, plus att de helt enkelt inte ligger i samma fas.

Jag vet att rätt människa fattar precis vad jag menar i mitt inlägg och det här var den sista energin jag lade ner på dig!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gårdagen spenderades med min vän sofia, vi åt som vanligt mat tillsammans och tog en vända på stan, Det är alltid kvalitets tid när vi umgås, skönt att vi ändå tar oss tid för varandra med tanke på att hon jobbar 10 dagars pass.

Nu ska jag börja fixa och dona lite, Efter seminariumet idag åker vi tjejer hem till Helena och lagar lite mat och dricker lite vin. Ska bli jättetrevligt!

lovemyway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0