Tenta tisdag, tvätt tisdag

Har suttit hela dagen och skrivit på tentan, ändå hade jag bara en fråga kvar men jag gör tusen saker mellan varje mening jag skriver, hade t.ex. tvätt tid idag vilket tog enormt mycket tid. men nu är jag äntligen klar med tentan och det är otroligt skönt!

Har varit som ett nervvrak mot stackars marcus under tiden jag suttit och skrivit, så jag passaade på att baka hans favvo muffins medan han var borta så det blev en glad överraskning när han kom hem. små saker som kan göra så mkt.

nu ska jag hoppa in i duschen och sedan titta på DH, bara koppla bort hjärnan ett tag. sedan är det uppsala imorgon som gäller, ny månad och ny kurs!

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0