Tisdag

Kaos skulle kunna beskriva min vardag nu, hur tusan ska jag hinna med allt ?
tentan ligger och väntar, samtidigt som fältnotiserna från praktiken ska in och duggan på boken ska göras.
Mitt i allt kommer flytten, känns bara super kul egentligen men känner att jag måste måste ligga perfekt i fas för att kunna njuta av att packa ner alla saker i lådor och och sedan få inreda en heeel lägenhet.
Hittade en underbart fin och DYR spegel på nordik som jag verkligen verkligen vill ha. Tror jag ska unna mig.

I helgen börjar vi iaf packa, hoppas att ni tröttnar på att jag tjatar om flytten för jag börjar snart tröttna, dock är det ett sjukt stort steg i mitt liv så klart jag pratar om det mycket. Men vi har iaf bunkrat upp med flyttlådor och ikea påsar. Tänkte passa på att tvätta fönster och sånt tråk också, då har man det gjort till flyttstäden.

Praktiken är bra, min handledare har varit borta ganska mycket så jag har fått ha klasserna själva och leda lektionerna helt på egen hand. det är helt underbart kul och man känner hur mkt man får tillbaka av eleverna. En elev kom fram till mig i slutet av lektionen och sa att jag gjorde det jättebra för att vara i början och att han lärde sig mer nu än han brukar göra. fjäsk eller ej, kul att höra iaf.

Nu ska jag fortsätta skriva om hur normerna i gruppen påverkar individen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk för att jag tror att eleven hade helt rätt, jag vill också ha dig som lärare! Tycker att det är riktigt roligt att höra om hur det går för dig, och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är avis för hur BRA det går för dig :) Du får mig nästan att vilja söka om på nytt!



Och för min del får du babbla hur mycket du vill om flytten här fockså ör jag älskar inredning och hela den biten, vilket du såklart vet, och en heeeel lägenhet vore ju drömmen hihi :) Är så glad för din skull.



Hoppas allt annat är bra med dig också <3

2010-11-16 @ 21:27:32
Postat av: sofia

Du är grym!

2010-11-17 @ 10:45:57
Postat av: Alvinstina

Keep up the good work.

2011-06-30 @ 10:07:13
URL: http://alvinstina.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0