Fredag

Fredagen var ett bra resultat på en lyckad fredag!  Efter skolan mötte jag upp Theres som jag inte träffat på i princip hela sommaren, vi gick i några timmar på stan och tog sedan en lång fika.
Mot kvällen blev det mat med marcus,peter,emil,lisa och theres, Där jag nästan höll på att flippa ut på ett gäng 30 åriga tjejer som skrattade och skrek på en ljudnivå som gjorde att vi omöjligt kunde ha en konversition. haha

Sedan hamnade vi på "förfest" hemma hos marcus som tillslut blev en liten hemmafest, Lisa skulle upp och jobba stackaren och Theres skulle med tåget vid sju tiden så vi skippade krogen och var hemma. Det bästa valet hitills då förfesten alltid är roligare.

Nu ska jag snart ut i kylan och ner på stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0