fredag

Uppe med tuppen som vanligt. Svårt att vänja av vanorna att kliva upp tidigt på morgonen. Om några minuter kommer Rasmus och hämtar mig så ska vi ha lite syster och bror dag. Och sedan väntra jobb jobb jobb hela hela helgen! det ska bli jätte skönt att få träffa alla igen. älskar mitt jobb!

Skäms lite smått för gårdagen, Tydligen hade vi 2,7 år igår och vi har sagt att vi inte ska fira det varje månad men vi brukar bara komma ihåg det och påminna varann lite. Men när marcus kom hem efter jobbet hade han med en stor påse med mitt bästa godis. Trodde inte ens han visste vilket jag tyckte bäst om , ( vet det knappt själv). Men bara små grjer som är lite söta.

Nu kommer rasmus så ska vi glida iväg. ha en bra fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0