Helgen som varit

Helgen har varit väldigt bra, i fredags vaknade jag dock med feber och hade febertoppar som välkännt från gymnasiet, men det gick över och jag kunde pallra mig till Lisa och fira hennes födelsedag, Hade inte träffat henne på en månad eftersom hon varit i USA! I lördags pluggade jag hela bilfärden till Kista galleria, där spenderade jag en shopping dag med min familj och det bjöd på mycket gott, Kom hem med ett par av mina drömskor och lite grejs till nya lägenheten.

På kvällen var det "fin"middag, tre rätters med crossfolket för att ha lite prisutdelning nu när säsongen typ är över. Så det var också väldigt trevligt. Nu sitter jag här med alla mina böcker och ska börja plugga. dock har jag ingen koll på något alls, fakturan jag fick till böckerna har jag lyckats tappa bort, det var duktigt gjort.

Nu ska jag koncentrera mig lite. ha en bra söndag!

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0