Måndag morgon

Börjar bli till tradition att måndagarna ska krångla för oss pendlare, en halvtimme stod vi och frös när dörrarna på bussen inte ville stängas, De öppnades mitt på E18 , Inte nog med det satt det en stor grön spindel på min hand.
Men trots det så har det varit en mycket bra dag. 

Vi åt lite mat och åkte sedan hem till Fredrik och Mi och pluggade lite, dom har köpt en kattunge som jag satt och kelade med, känner att jag börjar närma mig marcus i övertalandet om att köpa en katt, måste bara hitta en väldigt väldigt allegifri katt.

var med om ngt sjukt idag, när vi åkte från Fredrik så hade dom poliskontroll efter vägen, med tanke på att marcus fixat allt som ska fixas på bilen så ville han att dom skulle se det och godkänna det då han annars måste infinna sig i morgonbitti på en verkstad. vi åkte förbi 4 gånger och VILLE BLI STOPPADE men dom bara lät oss åka förbi hela tiden. Så detta ska jag komma ihåg nästa gång man blir stoppad och absolut inte vill det. Så nu blir det en tiiidig morgon imorgon.

tråkprat.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0