Not a robot

Ett resultat på min dåliga nattsömn och ingen mat under dagen blev att jag mådde skit hela kvällen. Så jag passade på att vara hemma och umgås med mamma och pappa , vi lagade mat och satt framför vedspisen och pratade länge. Jag tycker att det är underbart hur relationen till ens föräldrar förändras med åldern,

Idag är det dop som väntas, Känns lite lustigt eftersom det senaste dopet jag var på sammanförde mig och marcus, vilket jag är evigt tacksam för idag. Så det kommer bli lite nostalgi. Och efter det vet jag inte vad som händer, funderar på att bara ta det lungt, denna vecka har slitit hårt på mig, inte hunnit äta på dagarna och när man kommer hem är det bar att stress plugga.  På måndag ska jag berätta en sak i bloggen som några av er närmaste redan vet, inget jätte intressant för er kanske, men ändå 

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas att frukosten står framdukad sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0