onsdag kväll

Har suttit på samma plats i soffan nu i snart tio timmar, gjort en avstickare för att gå ner på ICA. Vet inte men ju mer jag läser desto osäkrare blir jag så nu har jag lagt ner det! Sitter och väntar på Marcus som är på väg hem från Katrineholm, stackarn ska dit 08.00 imorrn igen.

Själv sitter jag på samma plats i soffan och äter Tom&Jerry kex. Hur längesen var det inte man åt det ? Kände direkt jag stoppade ett i munnen att massa minnen kom tillbaka från barnkalas och shit. Meningen var att jag skullr ha dom imorgon till tentan men kunde inte hålla mig för ett smakprov.

Jag och Natalie har en diskussion om DH, huruvida de har bytt ut Carlos eller om han bara minskat groteskt i vikt och rakat sig? Om ngn vet är det fritt fram att berätta,

blablabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0