Onsdag

Igår när jag kom hem strax efter lunch så var jag så trött på att läsa efter att ha gjort det ända från Uppsala! och eftersom jag blev så inspirerad av att baka bröd i skolan när tjejerna snackade om det så gjorde jag det, Dock gick det lite överstyr och jag bakade för en hel armé. Vi får inte ens plats med hälften i frysen, så det v ar tur att marcus föräldrar gjorde en instickare och tog med sig ett gäng och sen ska jag ta hem till mina föräldrar med, sen hoppas jag ha en normal mängd kvar!

Orkar knappt längre skriva vad jag gör på kvällarna för igår var det till att läsa ut boken som gällde,
Nu ska jag dra mig från köksbordet och böra fixa lite, Idag åker jag hem, och i morgon är det ledighet/jobb som gäller. trevligt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0