Piss måndag

Med tanke på att många gått in och kollat flera gånger på min blogg är förmodligen för att jag skulle berätta en sak i bloggen idag, dock har jag inte tid eller ork att skriva just nu så det får bli lite senare i veckan.

Dagen i ära har varit en riktig förjävlig måndag kan jag säga, Ingenting går som man vill och jag kände att jag kunde gråta vilken sekund som helst och i nästa vara jättearg. Så det slutade med att jag gav upp och hoppade över sista föreläsningen och åkte bussen hem, sov hela resan. Och efter jag kom hem har den bara blivit bätte, har köpt ett par skor, ätit god mat bara haft en jättemysig eftermiddag.

Imorgon blire ingen buss, Jag ska åka med Mikaela ist. Tror inte ni förstår hur skönt det är att komma hem 18.00 ist för 20.00. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0