sömnlös

Vet faktiskt inte vad jag har för problem. Men den senaste veckan har nästan alla nätter varit sömnlösa.
Jag brukar vakna vid typ 05.00 vilket är på tok för tidigt om man ska med bussen 10.00, Men den här natten var värst, jag vaknar prick 02.00. OCH KAN INTE SOMNA OM?!?

Jag prövar med alla slags knep, tittar på dålig tv, läser bok, tidning, räknar får osv. Så nu när klockan är 04.30 kan jag säga att jag varit vaken ett bra tag, hoppas jag kan sova hela bussresan, vilket kanske inte är så kul för Mikaela men väldigt välbehövligt. Har två föreläsningar idag så det är inte så farligt. Men får se vad kvällen bjuder på, känner att jag om ca tolv timmar kommer ligga däckad av sömnlöshet.

Om 1,5 timme går min buss nu, dags att börja ladda med mackor.

ha en bra fredag!

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0