Tisdag

Har sovit 10 timmar inatt, känner att jag fick sova ut nu för första gången på länge. Hra tagit en seg och skön morgon och ska inte stressa på slutet heller hade jag tänkt. Sitter och väntar på Mikaela som ska hämta mig om typ en halvtimme.

Funderar på om jag ska användamina nya skor idag eller om jag ska tänka lite mer. känner mig lite osäker, dom är bootsaktiga och jag tycker det ser ut som man går runt med tre strlekar förstora skor. men jag får väl känna mig fram lite mer tror jag.

Dagen bjuder på föreläsning om utbildning, lunch där jag har med mig fruktsallad, workshop till 17.00 och sedan hem och läsa till i morgon. Någonstans ska jag klämma in något roligt, hmm.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0