Gårdagen

Igår kom Sofia och förgyllde mig dag, Tanken var den att jag skulle låsa in mig och plugga hela dagen, vilket jag gjorde fyra timmar på morgonen. Men vid 12 tiden kom Sofia och vi lagade tacos och mös med nedragna persienner och tända ljus i detta ruggväder. Sedan åkte vi till seconhand på hälla och fyndade lite, därefter IKEA där jag fyndade tallrikar, - älskart-! Och sedan bar det iväg att fynda en byrå.

Det är helt sjukt, den är skitfin och med skofack som vi har letat efter, dock är jag lite försiktig med att säga till Marcus att det är från seconhand för han förstår sig inte på sånt, Då skulle han aldrig låta mig ha den i hallen. Men jag oroad mig i onödan, när jag berätta att jag hittat en bra byrå så sa han. - Ja men vad bra, hittade du den på fyndhörnan på IKEA?  Han bäddade liksom upp det själv, haha men jag kommer inte kunna hålla på detta, för jag ÄLSKAR fynd.

Har försökt lägga upp en bild men nästan helt omöjligt på denna dator, får bli ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0