120

Känns som att mitt liv går i 120 km/h och jag hinner inte njuta eller någonting. Har gått en hel helg och ändå har jag knappt fått in något, jag läser och läser men är så fokuserad på allt annat jag vill göra så det finns ingen chans till att ta in något. Sedan jobbade jag lite igår, dock är det bara roligt så det får vara så.

Nu klockan 07.18 sitter jag ute på tradera och blocket och jagar studentlitteratur. det är helt sjukt vad mkt billigare det är att köpa det begagnat än nytt, som vill suga ut oss. Bara på en vecka har jag gjort av med 350 kronor på två böcker varav en man bara skulle läsa två sidor i. Så om ett tag får jag nog upp strukturen.

Nu ska jag fortsätta nörda mig såhär tidigt en söndagsmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0