Fredag morgon

Hellohello

Jag ställde klockan på 07.00 och började plugga, inte så farligt som det låter men det känns ändå i huvudet att det nästan börjar bli fullt. haha
Vi ska in för att ha två timmar seminarium och sedan äre bara till att åka hem igen, funderade ett tag på att ta bilen men pluggtiden på bussen är så värdefull så jag vill inte missa den på mitt andra seminarium.

Sedan tänkte jag faktiskt ta tag i mina naglar, nu på senaste tiden har det inte funnits tid eller engagemang till att görat. Dom är ojämna med rött,avskaft nagellack. hur sexigt är inte det ?
Nej jag skoja bara jag skiter fullständigt i mina naglar, men just nu känner jag att det vore kul att bara få fixa till dem lite, blir väl till 2011 kanske.

nu ska jag snart gå och äta lunch, Skipper skulle tappa hakan om hon hörde mina mat tider. haha

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0